ลบเพลงแล้ว !! คนแต่งเพลง “เฮ็ดนาเด้อบ่ได้เฮ็ดนม” พร้อมแถลงขอโทษ

ข่าวโซเชียล

ลบเพลงแล้ว !! คนแต่งเพลง “เฮ็ดนาเด้อบ่ได้เฮ็ดนม” พร้อมแถลงขอโทษ

โดย attayuth_b

21 ม.ค. 2565

3.4K views

ผู้สื่อข่าวรายงานว่า จากกรณี กระทรวงวัฒนธรรมลาว สั่งตรวจสอบเพลง “เฮ็ดนาเด้อบ่ได้เฮ็ดนม” ของศิลปิน สปป.ลาว SOMBATH.97‘ และ ‘นัท ชนก‘ ที่กำลังโด่งดังในไทย โดยเฉพาะใน TikTok แต่เกิดดราม่าเนื่องจากมีเนื้อหาสองแง่สองง่าม โดยเฉพาะท่อน “เนินนมอาจสิบ่มี แต่เนิน…อลังการ”

เกี่ยวกับประเด็นนี้ ล่าสุด ท้าว พิมมะสอน พิลาจัน อายุ 31 ปี ผู้แต่งเนื้อร้องเพลง “เฮ็ดนาเด้อบ่ได้เฮ็ดนม” ที่มียอดชมกว่า 6.5 ล้าน ภายในเวลาเพียง 2 สัปดาห์ ได้โพสต์แถลงการขอโทษผ่านเฟซบุ๊ก Phim Bar Ha เมื่อวันที่ 18 ม.ค.ที่ผ่านมา เรื่อง จดหมายขอโทษต่อสังคมเกี่ยวกับเนื้อหาของเพลง โดยมีเนื้อหาใจความดังต่อไปนี้

จากเนื้อหาของเพลง “เฮ็ดนาเด้อบ่ได้เฮ็ดนม” มีเนื้อหาอนาจาร ไม่สอดคล้องกับวัฒนธรรม และประเพณีอันดีงามของชาติ และไม่ได้ผ่านการตรวจสอบ จนก่อให้เกิดเสียงวิพาษ์วิจารณ์ต่าง ๆ นานา ข้าพเจ้าจึงยอมรับต่อการกระทำผิดในครั้งนี้ และขอถอดภาพและคลิปเพลงดังกล่าวออกจากสื่อของข้าพเจ้าทั้งหมด และขออภัยมา ณ โอกาสนี้ ถ้าหากกระทำผิดอีกครั้ง ทางการสามารถดำเนินคดีได้ตามกฎหมายที่กำหนดไว้

ด้าน Mahason Magazine สื่อออนไลน์ในสปป.ลาว รายงานว่า ท้าว พิมมะสอน พิลาจัน ได้เดินทางไปยังสำนักงานกระทรวงวัฒนธรรมลาวในเมืองหลวงพระบางเพื่อยื่นหนังสือขอโทษสังคมอย่างเป็นทางการด้วย


วันเดียวกัน มีปฏิกิริยาทางการ ถวท.แขวงบ่อแก้ว ประกาศ 4 เพลงต้องห้าม ห้ามเผยแพร่ในทุกรูปแบบ รวมถึงการเสบสดในงานบุญต่างๆ

1.เพลง เฮ็ดนาเด้อบ่ได้เฮ็ดนม ร้องโดย นางวีนัด นักเรียน มส.น้ำปุก เมืองห้วยซาย แขวงบ่อแก้ว

2.เพลง อะเสียบอะ

3.เพลง เฮ็ดนมสาบ่ต้องเฮ็ดนา

4.เพลง เฮ็ดนาเด้อบ่แม่นเฮ็ดหำ






คุณอาจสนใจ

Related News